Wiosenny Las dla Decoratorium

All shades of love

Dzisiejsza praca powstała jako inspiracja na wyzwanie Laserowe Love 
Wszystkie odcienie miłości

Moja praca przedstawia mojego towarzysza życia, podczas jednej z wielu jego ulubionych czynności
Przez pewien czas mój luby uwielbiał bawić się kartami i na każdej randce pokazywał mi jakąś sztuczkę lub trik karciany.
Jako, że zdjęcie zostało wykonane w lesie, który jest zarówno moją jak i jego miłością, postawiłam na naturalne dodatki, patyczki, sizal i raffię.
Nie byłabym sobą, nie dodając kilku metalowych elementów.
Całość została wykonana na papierach Laserowe Love, a uroku dodała tekturka z etnicznej kolekcji Indiana.







Produkty jak i link do wyzwania znajdziecie poniżej.
Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w zabawie ! 












Komentarze

Prześlij komentarz