Wiosenny Las dla Decoratorium

Descensum !

Wierzycie w magię ? 
Sądzicie, że z pomocą wybranych składników, dałoby się uwarzyć wywar dający wieczną młodość ? 
Czy rzucone kości rzeczywiście zdradzą co jest nam zapisane w gwiazdach ? 
A może tarot powie wam czy czeka was wielka miłość, albo nagły przypływ gotówki. 

Czy gdybyście mieli taką możliwość, chcielibyście poznać swoją przyszłość ? 
A może lepiej dać się zaskoczyć ? 

Wiem jedno, ze losu nie da się zmienić, to co jest nam pisane i tak się wydarzy, 
czy tego chcemy czy nie.


Z okazji Andrzejek przygotowałam półeczkę wiedźmy, a na niej różne składniki niezbędne do uwarzenia eliksiru. 
Jako bazę wykorzystałam opakowanie po drewnianych elementach, pewnie tez takie macie gdzieś na dnie szuflady. Wnętrza wybranych okienek pomalowałam farbą akrylową primy marketing emerald green a całość delikatnie przejechałam waxem również primy. 

Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu. 
Ja myślę, że jest CZARująca ;) 




Komentarze

  1. O tak, bardzo czarująca praca!:) lekko mroczny klimat magii ...;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz