Wiosenny Las dla Decoratorium

pop up card




W tym roku mój luby przyszedł do mnie kilka dni temu i z miną psiaka proszącego o kawałek czegoś pysznego zapytał 
'kochanieee, a zrobisz mi coś ładnego na dzień chłopaka?? jakąś kartkę, albo najlepiej żebym mógł sobie postawić na półce. Może jakiegoś taga albo coś?'

Jakże mogłabym odmówić ! Kartkę oczywiście by dostał, ale skoro chciał coś do postawienia, moje trybiki w głowie zaczęły pracować nad czymś wyjątkowym i tak powstał projekt na mój pierwszy pop up card.

Myślałam, że konstrukcja będzie dużo bardziej skomplikowana, a w sumie kartka powstała w pół godziny. No dobra trochę dłużej jeśli liczyć szukanie papieru i wycinanek ;)

Jako, że mój ukochany kocha steampunk, a ja byłam w posiadaniu pięknego papieru firmy której niestety nie pamiętam i wycinanek kaisercraft, kartka zrobiła się w sumie sama. 

Tematyka świetnie się wpasowała w wyzwanie SnipArt'u, więc zgłaszam swoją pracę na wyzwanie trybikowe. 











Komentarze

  1. Bardzo piekna praca! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt. Maria :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja!Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt.Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna męska trybikowo romantyczna praca

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz