Wiosenny Las dla Decoratorium

Mixed Media Canvas Wildflower

Hej hej 
Przygotowałam pracę z serii 'chciałam zrobić coś ładnego'.
Powstała mediowa kanwa z wyciananką od Tima Holtza.
Kolory dobrałam pod wyzwanie 7 dots studio, które były dla mnie wyzwanie, bo nie są to kolory w których zazwyczaj tworzę.
Koncepcja zmieniała się kilka razy, było troche odrywania elementów, ale doszłam do efektu końcowego z którego jestem zadowolona.










Zapraszam również na tutorial i zachęcam do subskrypcji bo jestem tam bardzo aktywna 





Pracę zgłaszam na wyzwania :


Użyłam tagów z kolekcji Writer's Block
oraz napisów  kolekcji Cotton Candy 




użyłam ramki z masy plastycznej 

Tu mnie znajdziecie :

Zapraszam do komentowania,polubienia, obserwownia i subskrypcji :)


Komentarze

  1. Wow !!! Love this, gorgeous project !! Thanks for joining us at 7 Dots Studio

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyszło - Twoje mediowe prace są obłędne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Niesamowite <3 zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. your colours are so bright! great canvas and creativity. Thank you for joining us at 7 Dots Studio.

    OdpowiedzUsuń
  5. So beautiful and so full of texture and details!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory, wspaniałe detale :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny projekt!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu 7 Dots Studio :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca:) Dziękuję za udział w zabawie ze Scrapkiem:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz