Wiosenny Las dla Decoratorium

Mały albumik

Jeśli nie wiecie, to jestem szalona na punkcie szczurów.
Mam 7 panienek które wywołują uśmiech namojej twary za kazdym razem, gdy jestem smutna.
Niestety ostatnio musiałam się rozstać z dwoma, oczywiście zawsze mam je w sercu i żeby wspominanie było jeszcze przyjemniejsze zrobilam dla nich mały albumik.

Album powstał z papierów Laserowe Love z 4 kolekcji 'Be with Me', 'Beige and Green', 'Lily Flower' i 'Coffee Time'. Bazę zrobiłam sama z baz do kartek. Album ma 6 kart z kieszeniami na dodatkowe karty, pomieści 40 zdjęć plus kilka kółeczek wyciętych ze zdjęć.
Pełny opis albumu znajdziecie na blogu Laserowe Love więc nie będę się powtarzać, a was zapraszam do oglądania zdjęć:)






















Użyte materiały :








Komentarze

Prześlij komentarz